Saturday, August 15, 2009

The Arrivals- truth revealed

20 minit yang lepas saya baru sahaja menonton beberapa siri The Arrivals ini. Begitupun hati ini sudah cukup tersentuh dan tersentak dengan kebenaran yang dipaparkan dalam The Arrivals ini. Kebenaran yang tidak diragui lagi, membuka mata dan mata hati setiap yang menontonnya (dengan izin Allah jua) untuk menyedari hakikat sesungguhnya syaitan itu tidak akan sekali-kali berputus asa dalam menyesatkan dan memesongkan manusia. Perancangan yang tersusun rapi dengan bantuan pelbagai jenis hiburan yang disalurkan di tv,radio dan internet hingga manusia tersungkur jauh dari agama dan Allah. Begitulah yang dijelaskan dengan cukup terperinci di dalam setiap siri ini. Siri-siri yang dipaparkan dalam The Arrivals merupakan rentetan penjelasan mengenai penjajahan minda manusia kini dalam mencapai New World Order. Bagi mengetahui lebih lanjut tentang New World Order, simbol mata satu dan piramid serta kaitannya dengan kedatangan Dajjal tontonilah The Arrivals selagi siri-siri ini masih boleh ditonton. Boleh lawati website nya disini . Anda juga boleh download di link ini:


قَالَ فَبِمَا أَغْوَيْتَنِي لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ (16) ثُمَّ لَآَتِيَنَّهُمْ مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَنْ شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ (17) 16.

Iblis menjawab: "Karena Engkau telah menghukum saya tersesat, saya benar-benar akan (menghalang-halangi) mereka dari jalan Engkau yang lurus, 17. kemudian saya akan mendatangi mereka dari muka dan dari belakang mereka, dari kanan dan dari kiri mereka. Dan Engkau tidak akan mendapati kebanyakan mereka bersyukur (taat).


Ingatlah syaitan itu tidak akan pernah berputus asa untuk menyesatkan Bani Adam. Semoga Allah Ta'ala memelihara diri kita daripada syaitan dan dajjal laknatullah.

Laa haulawalaquwwata illa billah.
Astaghfirullah al adzim.

2 comments:

add said...

salam.
i found ur site in net.
tapi ta boleh tgk pown link tue.
glad to know more.

An-najua said...

waalaikum salam.
sori,link mane yg xbleh tgk tu?
sy try ok je dua2 tu.cuba try tgk di youtube. kalau xboleh juga tgglkn email nnti sy akn send via email.utk lebih mudah faham n hayati better download dulu sblm tgk.pastu blh share dgn kwn2 sm.